Wat gaat Technex eraan doen en wat betekent dat voor de klanten?
Ieder bedrijf heeft tevredenheid van klanten als doelstelling. Ook Technex heeft dit als doel en wil de resultaten verbeteren en naar een betere waardering van haar klanten brengen. Technex werkt momenteel niet alleen aan een geheel herziene website maar heeft ook op haar website een service aanvraag formulier geplaatst. Hiermee kunt u de service aanvraag zo volledig mogelijk beschrijven en de gewenste contact methode opgeven. Dit biedt Technex de mogelijkheid om snel en met inzicht en kennis te reageren op de wijze die de klant went. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om in urgente gevallen telefonisch contact op te nemen met de Service manager, deze zal na het ”Aanvraag Service” formulier te hebben ontvangen nog beter kunnen inspelen op de urgentie van de klant. Omdat papierloos werken een maatschappelijk streven is, komt er een Service app voor het maken en ondertekenen van werkbonnen, welke automatisch naar u verzonden worden na het ondertekenen. Na de Corona periode verwachten we te kunnen werken met de nieuwe app en het Service aanvraag formulier. Graag vernemen wij ook uw oprechte mening en is er de mogelijkheid om na een service of reparatie bezoek een Service enquête in te vullen op de web-site. Samen maken we het beter.
Technex ziet Customer Experience als een kans om onderscheidend te kunnen zijn in de markt. “Gewoon” goede service verlenen, is niet langer genoeg, investeert Technex in Service. Buiten het trainen van Service personeel als continu aandachtspunt voor goede service, komen er ook instrumenten beschikbaar die de Customer Experience moeten verbeteren. De klant gaat ook zelf bepalen hoe ze gecontacteerd willen worden, verwachtingen managen is daarin belangrijk en het krijgen van feedback voor verbeteringen.
Wat is customer service en customer experience?
Customer service is al het contact tussen Technex en u als klant. Customer Experience is breder; dit gaat om de totale ervaring die een klant heeft met een bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het websitebezoek, informatie verstrekking per telefoon, het gebruik van product, maar ook aan informatie in de handleiding en op de factuur. De Service afdeling van Technex wil beter inspelen op de verwachting van de klant, dit kan door beter informatie uit te vragen, gestructureerde afhandeling en inspelen op de verwachtingen van de klant, die de klant zelf aan kan geven.
Waarom is ‘gewoon goede service’ niet meer genoeg?
Uit onderzoek is gebleken dat klanten die een emotionele connectie ervaren met bedrijven waar ze zaken mee doen, loyaler zijn. De service afdeling van Technex is in hoge mate betrokken bij u en wil digitalisering inzetten om uw tevredenheid te behalen en waar mogelijk om te zetten naar verbondenheid. Als gevolg van toenemende digitalisering bent u veelal veeleisender geworden in verwachtingen ten aanzien van service: snel en goed geholpen worden. Hierop willen wij graag inspelen en samen met u het beter maken.
Wil je met Rob van Leeuwen sparren over de Service Experience van Technex? Neem dan contact met hem op: 06-51783495 of rvleeuwen@technex.nl
Read more